Γεύμα στο γραφείο!

Το «ταπεράκι» είναι για πολλούς μια φυσιολογική συνήθεια και πρακτική ενώ όταν δεν προλάβουμε να πάρουμε φαγητό από το σπίτι πολλά εστιατόρια και ταχυφαγεία παράγουν πλέον πιο υγιεινές και οικονομικές επιλογές ώστε να περιορίσουμε τον επιβαρυντικό εθισμό του junk food. Ένα προσεγμένο γεύμα ή υγιεινά σνακ από το σπίτι κατά την ώρα της δουλειάς όχι μόνο θα μας χορτάσουν αλλά ταυτόχρονα θα μας δώσουν ενέργεια για να συνεχίσουμε και ταυτόχρονα είναι κάτι που έχει άμεση επίπτωση στην υγεία και τη σιλουέτα μας. Ένα ελαφρύ γεύμα με καλά υλικά και θερμίδες αυξάνουν την απόδοσή μας και μειώνουν τις αυξομειώσεις στα επίπεδα γλυκόζης που συμβάλουν στην κόπωση αλλά συχνά και στην ένταση και το στρες. Η σωστή διατροφή αποτελεί ένα όπλο για τους εργαζομένους και πρέπει αν είναι συστηματική και ποιοτική για να υπάρχει διαχείριση του στρες της εργασίας, συγκέντρωση, πνευματική εγρήγορση και καλύτερη μνήμη.

Οι περισσότερο εργαζόμενοι λόγω έλλειψης χρόνου, αποφεύγουν το μεσημεριανό φαγητό και αυτό έχει σαν συνέπεια την υπέρμετρη κατανάλωση τροφής στο βραδινό γεύμα που έχει σαν αποτέλεσμα την συνεχή εναπόθεση λίπους.

1104601

Αν αναλογιστείτε ότι περνάμε τουλάχιστον το 1/3 της ημέρας μας στο χώρο εργασίας και ότι προκειμένου να έχουμε ένα ενεργοποιημένο μεταβολισμό που να οδηγεί στην απώλεια σωματικού λίπους, χρειάζεται να καταναλώνουμε μια μικρή ποσότητα τροφής ανά περίπου 3 ώρες, τότε θα συνειδητοποιήσετε ότι στη δουλεία πρέπει να κάνουμε τουλάχιστον 2 μικρογεύματα και ίσως ένα ελαφρύ γεύμα.

-Αν δεν προλάβατε να πάρετε φαγητό από το σπίτι προτιμήστε το μαγειρεμένο φαγητό από το μαγειρείο της γειτονιάς. Προτιμήστε ένα κυρίως πιάτο που να αποτελείται από πρωτεΐνη (ψητή ή βραστή), όπως άπαχο κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, ψαρονέφρι, μπιφτέκι με 1/2 κούπα ρύζι ή 1 μέτρια ψητή ή βραστή πατάτα, αποφεύγοντας τις τηγανητές πατάτες.

-Αν πάλι θέλετε να φάτε κάτι από έξω και μάλιστα από ταχυφαγείο ξεκινήστε από τη σαλάτα. Υπάρχουν σαλάτες που με τις κατάλληλες προσθήκες όπως κοτόπουλο,αποτελούν από  μόνες τους  ένα ολοκληρωμένο πλήρες γεύμα.

-Μια πράσινη σαλάτα ή σαλάτα λάχανο-καρότο ή ντομάτα-αγγούρι ή βραστά χόρτα ή ψητά ή βραστά λαχανικά μαζί με 120 γρ. φιλέτο κοτόπουλου ή 2 μικρά μπιφτέκια ή 120 γρ. μοσχαρίσιο φιλέτο ή ψάρι από το σπίτι μπορούν να αποτελέσουν την πιο συχνή και πρακτική επιλογή, που μεταφέρεται και εύκολα. Σαλάτες φτιαγμένες με σπιτικά υλικά, συνοδευόμενες με διαφορετικές βινεγκρέτ και ψωμί, με κοτόπουλο ή σολομό, ρόκα-προσούτο-παρμεζάνα ή ντάκο με λιαστή ντομάτα είναι πολύ καλές και υγιεινές λύσεις.

Λύσεις υπάρχουν πάντα όταν υπάρχει καλή διάθεση. Φροντίστε την διατροφή σας με μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα, προκειμένου να εξασφαλίσετε ποιότητα ζωής όχι μόνο στο παρόν αλλά και στο μέλλον.